We maakten een collage van de verschillende voorwerpen.
Wat mij vooral bij blijft is : tijd, planning en prestatiedruk.
Ik zie dit als een rotsblok waar we tegenop kijken. We hebben stress, een enorme druk op onze schouders en moeten voldoen aan vele verwachtingen binnen de maatschappij.
Dit is volgens mij niet helemaal negatief want als niemand iets van jouw verwacht en ook niets van jezelf verwacht zal je niets doen waarbij je echt veel hebt moeten werken en waar je achteraf trots kan op zijn.
Je kan hier zeker ook positief tegen over staan. Dit vergelijk ik dan als het beklimmen van die rotsblok en eenmaal je bereikt hebt wat je wou, heb je een voldaan gevoel.
Het negatieve is dat voor sommige mensen alles soms te veel wordt en het even niet meer zien zitten.
Hierbij zijn er dan -hopelijk- andere mensen die voor je klaar staan om je hierbij te steunen.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten